Kako domena vpliva na optimizacijo strani

Pri vzpostavitvi novega spletnega mesta, moramo poleg same vsebine, upoštevati tudi naziv domene in končnico. Oba vplivata tudi na optimizacijo, rangiranje v spletnih iskalnikih in marketing na socialnih medijih. Na voljo imate izbiro med standardnimi več kot stotimi končnicami, kot so .com, .net in podobno ter unikatnimi, ki si jih sami določite. Uspešnost posamezne končnice je odvisna tudi od naziva domene ter same vsebine spletne strani. Vlaganje v celovito optimizacijo od začetka, do konca, je tisto, ki bo znatno izboljšalo uspešnost posameznega spletnega mesta.

Štirje triki za izbiro najboljšega naziva

Najbolj uspešna domena vsebuje posamezno ključno besedo. Slednja ne vpliva znatno na rangiranje v Googlu, vendar pripomore k večji relevantnosti. Pri izbiri uporabite tudi ime vaše blagovne znamke ali kakšno njeno asociacijo. Stranke si morajo hitro zapomniti naziv, saj se bodo tako vedno znova vračale k vam. Poskrbite tudi, da vaša domena nudi pravo sporočilo. Iz samega imena mora biti jasno, kaj nudite, s čim se ukvarjate ali kdo dejansko ste. Vedno pa ostanite kratki in jedrnati. Najbolj popularne in uspešne strani imajo največ 6 črk v nazivu.

Izpostavite blagovno znamko in ne ključne besede

Vaša spletna stran ni zgolj spisek ključnih besed, temveč predstavlja vas in vašo blagovno znamko. Domena je tista, ki vpliva na to, ali vas bodo uporabniki našli ali ne. Čim vas najdejo, pa jih bo vaša blagovna znamka prepričala, da stran obiščejo. Še predstavniki Googla so pred kratkim izpostavili, da so blagovne znamke rešitev in ne problem pri optimizaciji. So odločilni faktor, ki vas loči od ostalih in dvigne iz povprečja.

Vpliv na optimizacijo

Domena in njena končnica vplivata tudi na rangiranje na Googlu, čeprav imata bolj malo dejanskega vpliva na optimizacijo. Vplivata pa na splošno prepoznavnost, dostopnost in doseg. Priporočljivo je, da zakupite domene s podobnim nazivom in različnimi končnicami, da se zaščitite pred konkurenco. V kolikor v nazivu uporabite kako ključno besedo, pa bo to vsaj delno vplivalo na SEO. Pri izbiri imena in končnice se torej osredotočite na to, da najbolje predstavljata vaše sporočilo. Z optimizacijo vsebine pa boste dosegli visoko rangiranje.